.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استانداري، خانه دوم نمايندگان مجلس
تركيب اين دوره نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در كميسيون‌هاي مختلف مجلس مثبت است و انتظار مي‌رود با حضور سه نفر از نمايندگان مازندران در كميسيون صنايع، شاهد توسعه صنعتي در استان باشيم.
استانداري، خانه دوم نمايندگان مجلس

استاندار مازندران تركيب نمايندگان مازندران در كميسيون‌ها را خوب ارزيابي كرد و گفت: به منظور تعامل فرابخشي با نمايندگان، دفتر مجمع در استانداري مستقر مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت ظهر ديروز در جلسه شوراي توسعه استان مازندران با اشاره به ديدار غير رسمي خود با لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: در اين ديدار مجموع مسائل ملي استان مازندران نظير توسعه راه‌ها، ساماندهي جنگل و مرتع و ساماندهي دريا مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي اظهار داشت: تركيب اين دوره نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در كميسيون‌هاي مختلف مجلس مثبت است و انتظار مي‌رود با حضور سه نفر از نمايندگان مازندران در كميسيون صنايع، شاهد توسعه صنعتي در استان باشيم.
استاندار مازندران تاكيد كرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در فرصت پيش آمده در كميسيون‌هاي مختلف و مهم بايد براي توسعه صنعتي مازندران تلاش كنند.
شفقت خواستار توسعه صنايع تبديلي و زير ساخت‌هاي كشاورزي در استان مازندران از طريق تخصيص اعتبارات ويژه و ملي شد.
وي از وجود 60 هزار شغل صنعتي در استان مازندران خبر داد و گفت: خوشبختانه 21 هزار شغل صنعتي در طول سه سال گذشته ايجاد شده است.
استاندار مازندران در پايان يادآور شد: 150 هزار شغل صنعتي نيز آماده فعاليت در استان مازندران از طريق طرح هاي در حال اجرا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضايي . اكبر 9 تير 1387
نمايندگان در سيطره استانداري
اينكه استاندار مازندران به بهانه تعامل با نمايندگان خواستار استقرار مجمع نمايندگان در استانداري شد از منظر اهداف استانداري و رسيدن به هدف تعريف شده آن حركتي خوب است اما اينكه مجمع نمايندگان كه متشكل از نمايندگان مردم ومستقل از سياستهاي تدويني استاندار بخواهند خود را نمك گير و كستاجر استانداري كنند جاي تاسف است ونگاه مردم نسبت به اين تصميم نمايندگان متفاوت خواهد بود...
استانداري بواسطه مكان استقرار و ورود و خروج هاي كنترل شده مردم ، سختگيري هاي امنيتي مكاني مناسب براي مطالبات و مراجعين بي شمار مردم تشنه ديدار با نماينده خود نيست .... وقتي نمايندگان خود را در سيطره وسفره استانداري مي بينند مطمئنا در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها تابع آنان خواهند بود... نمايندگان بايد مستقل و مستحكم خود به استقرار آزاد در خارج از استانداري بيانديشند و خود را آلت دست مجموعه استانداري قرار ندهند كه مردم در انتخاب بعدي شان كاملا هوشيارند و لحظه لحظه كارهايشان را زير ذربين دارند....
مازندرانی 10 تير 1387
من هم کاملا با شما هم استانی عزیزم موافقم.یعنی می شود روزی ما در استانمان شاهد تعامل با یکدیگر بجای تشتت آرا باشیم.آنهم بمعنای واقعی.
نمایندگان ما باید مستقل باشند منظور استقلال از بدنه دولت که نماد آن در هر استان استانداری می باشد.براستی این دوست عزیز حرف حقی زدند.نمایندگانی که به این شکل نمک گیر می شوند هرگز قادر به مطالبه و استیفای حقوق حقه مردم حوزه انتخابیه خود نخواهند بود. یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.